SUSUK DARA INTIM GEL


SUSUK DARA INTIM GEL (IG)
HARGA : RM56 (SM) RM 60 (SS)

Miss V Gel Intim Susuk Dara - berfungsi membantu mengembalikan intimasi/ghairah wanita. Gel berubat yang diadun dengan herba tradisional membantu menyuburkan dinding faraj dgn melancarkan peredaran darah pada tisu-tisu lembut di dinding faraj.

Herba akan mengaktifkan sel-sel sensitif faraj seterusnya meningkatkan ghairah terutamanya di bhg 'clitoris' supaya lebih berghairah. Amat elok untuk mereka yg sudah menopos, faraj kering dan wanita yang tidak bernafsu tidak kira usia. Gel ini mengandungi agen yang boleh mencegah dan mengubati fungus di dalam faraj dan seterusnya mencegah keputihan.

BOLEH DIGUNAKAN OLEH WANITA BERKAHWIN TANPA MENGIRA USIA

Cara pengunaan: Picit gel ke jari penunjuk saiz sebesar 10sen dan masukkan ke dalan bahagian intim dan nikmatilah kepuasannya!! 


Khasiat dan Kelebihan:
Mengetatkan bahagian intim
Mengaktifkankan sel-sel di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif.
Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelen***" di mana ada satu titik ghairah dipanggil "G-SPOT" lalu memberikan kepuasan maksimum.
Membunuh fungus-fungus (kulat) dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya keputihan - bersih dinding vagina (menggebu dan subur serta lembab kembali
Mencegah bau di tempat sulit
Amat berfaedah untuk wanita yang masih muda tetapi hilang ghairah kerana hilang kesensitifan terutamanya selepas bersalin.
Mencegah faraj kering (gel akan menyuburkan dan mengembalikan kelembapan semulajadi)
Sesuai juga untuk wanita yang menghampiri peringkat menopos / telah pun menopos.
Gel BERUBAT ini dapat MENGEMBALIKAN keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg semakin lupus... Insyaallah.

No comments:

Post a Comment